fbpx

Часто задаваемые вопросы

Загальні запитання

1.Де можна знайти продукцію SkinClinic?

Засоби SkinClinic доступні в центрах краси. Для пошуку найближчих до Вас місць продажу продукції SkinClinic, відвідайте розділ нашого сайту «Знайти центр краси».

2. Як перевірити, що замовлення зроблено правильно?

Після завершення процесу покупки, Ви отримаєте підтвердження по електронній пошті, де зможете побачити всі деталі Вашого замовлення. Якщо у вас є які-небудь питання, Ви можете зв'язатися з нами по електронній пошті: shop@skin-clinic.com.ua або зателефонувавши за телефоном +380 (63) 228-4808.

3. Я можу зробити замовлення тільки онлайн?

Ви можете зробити замовлення онлайн на сайті www.skin-clinic.com.ua або придбати продукцію Skinclinic в центрах краси. З будь-яких питань телефонуйте нам по телефону +380 (63) 228-4808, і ми із задоволенням допоможемо Вам розмістити Ваше замовлення.

Відправлення товарів

1. Як я можу відслідковувати свої замовлення?

Ви можете переглянути статус замовлення в будь-який час. Просто зареєструйтеся в якості користувача на нашому сайті, перейдіть в розділ «Мої замовлення». Просимо звернути увагу, що ми також можемо відкласти Ваше замовлення до моменту, поки зв'яжемося з транспортною компанією, при необхідності.

2. Чи можу я отримати замовлення поза моєю домашньою адресою?

Так, ми доставимо Ваше замовлення на будь-яку адресу в межах Києва. Ми можемо відправити замовлення Вам на роботу, на адресу друга, родича або сусіда. В кінці процесу покупки, за запитом вкажіть бажану адресу доставки, повне ім'я та посвідчення особи людини, який прийме товар. Так ви можете зробити кому-небудь подарунок.

3. Що мені робити, якщо оплата замовлення була відхилена?

З будь-яких питань телефонуйте нам по телефону +380 (63) 228-4808, і ми допоможемо Вам.

Заміни, повернення і скасування

1. Як я можу поміняти засіб або повернути гроші за моє замовлення?

Шановні клієнти. На підставі Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 р Парфюмерно-косметичні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають.

2. Як я можу скасувати своє замовлення до її доставки?

Якщо вам потрібно скасувати замовлення, звертайтеся до нас по електронній пошті shop@skin-clinic.com.ua або телефонуйте +380 (63) 228-4808, і ми повідомимо вам про поточний статус замовлення і можливості його скасування.
Всі результати пошуку

У кошику немає товарів.